Wanita Kebaya Merah Viral Di Whatsapp

Oleh: Azwar Kamaruzaman

Nampaknya media sosial hari ni kecoh kejap dengan satu video viral berkenaan penemuan wanita berkebaya merah. Macam korang tahu, kisah wanita berkebaya merah ni memang agak misteri dan sampai sekarang tahu betul ataupun tak sebab macam-macam versi ada.

Tapi, kalau tengok dekat video ni tarikh video dirakam pada 28 March. Kiranya benda ni masih baru lah. Cumanya kami sendiri tak pasti di mana tempat ini berlaku.

Menurut pemilik asal video ini, Syed Fezriq Jamalullail, dia sendiri tak pasti tempat kejadian sebab video ni pun dia ambil di whatsapp. Tapi, video ini dah dapat dikongsi lebih 13,293 kali.

Korang agak-agak benda ni betul ke?

 

Sumber: facebook

Previous PostPreviousNext PostNext

0 Response to Wanita Kebaya Merah Viral Di Whatsapp

Post a Comment